onsdag den 7. november 2012

Vitaminer

Dette er et sponsoreret indlæg, men meninger og ord er helt mine egne.

Vi har fået tilsendt en familiepakke fra Livol. Ungerne elsker deres og husker det hver morgen i modsætning til os voksne. Det er svært at sige om det virker eller ej, men i hvert fald har ingen af drengene været syge endnu dette efterår 7-9-13.

De er nu i det hele taget sjældent syge - og nu ved jeg godt, at de sikkert ligger syge på skift fra nu og til jul, fordi jeg vover at ytre mig om deres sundhedstilstand på skrift... (Smiley, der banker hårdt og længe under bordet)




4 kommentarer:

  1. Man burde være bedre til det med vitaminer. Glemmer tit at få dem taget, når jeg endelig køber dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er også det der er vores problem. Nu står de fremme på spisebordet - så det er lidt nemmere at huske dem. Det hjælper! :)

      Slet
  2. Ser indbydende ud, god måde til at huske dem på. Super lækker køkkenrulleholder, jeg er FORELSKET, hvor er den fra? Lækker inspirerende blog du har dig her :-)

    SvarSlet
  3. Hej Carina
    Velkommen til. Køkkenrulleholderen er fra Neon Living.
    Kh. Malene

    SvarSlet