torsdag den 6. december 2012

Guldsmed Stinne Holm

Jeg er stødt på Stinne Holm, som er en fantastisk dygtig guldsmed. Hun laver de skønneste smykker - som alle gerne må ligge under mit juletræ. Meget smukke, grafiske og enkle smykker.

Stinne har eget værksted i Købehavn, men hvis du forelsker dig i noget, sender hun gerne rundt i landet. 
Jeg har forelsket mig i Rock On ringen, som jeg viste på min ønskeseddel, men Hexagon ringen på billedet herunder er også en af mine favoritter. Tag et kig rundt på Stinnes facebook-side og på stinneholm.dk 

Følg med de næste par dage, hvor jeg er så heldig at kunne udloddes en før-julegave til en af mine heldige læsere!

Indlægget er sponsoreret, men meningen er helt min egen.








12 kommentarer:

  1. Det er godt nok nogle fine sager, hun laver! Tak for link:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme. :)
      Du er jo en af de heldige, der kan smutte forbi hendes værksted. Det er helt sikkert min plan næste gang jeg kommer på de kanter.

      Slet
  2. I'm in luuuurve! Kæft, hvor er der meget fint!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, pludselig er ønskesedlen meeeeeget lang.

      Slet
  3. Hold da op, hvor er det nogle fine smykker. Jeg følger spændt med ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er så lækre. Følg endelig med. Det bliver godt!

      Slet
  4. Årh, det sidste billede der vækker længsler mod selv at kaste sig ud i håndværket. Det er et fag jeg har overvejet mange gange, men jeg tør af en eller anden grund ikke kaste mig ud i det.... Smukke ting hun laver!

    SvarSlet
  5. Jeg følger med... Hold op nogle smukke ting hun laver!!

    SvarSlet
  6. ohhhh nooooo det er unfair, nu ønsker jeg mig flere fingre og ringe i julegave! :)

    SvarSlet
  7. lækkert lækkert. Jeg overvejede faktisk, som Julia, guldsmedefaget men det er ved at være længe siden. Efter en praktik da jeg var midt i 20erne fandt jeg dog ud af jeg ikke var helt så god til håndværket. Min svigerfar, der selv er guldsmed, var ihvertfald ikke begejstret for mine saveprøver :)
    Men så er det jo kun godt man kan købe meget fine sager.

    SvarSlet
  8. De er bare så flotte, de ringe, jeg følger fluks linket ;-)

    SvarSlet