tirsdag den 25. december 2012

Øreringe og nytårs give away

Jeg har fået sendt disse fine fine keramikstjerner og øreringe fra Nadia, som har en lille fin netbutik, hvor hun sælger øreringe og tilhørende stjerner, som kan skiftes ud efter behov.

Stjernerne findes i to forskellige størrelser i mat og blank og ringene findes i sterling sølv, forgyldt sterling sølv samt oxyderet sterling sølv.

Mit valg 

Og nu til give away'en...

Jeg har fået lov til at udlodde enten fem sæt valgfri stjerner eller et par ringe med et par stjerner efter frit valg til en af mine skønne læsere. Vinderen vælger selv, hvilken af præmierne hun fortrækker.

For at være med, skal du blot skrive i kommentarfeltet, hvilken farve stjernerne skal være, hvis du bliver den heldige.

Find de mange fine farver her.

Vinderen bliver trukket den 1. januar. God fornøjelse.




Dette indlæg er sponsoreret, men meningen er helt min egen.

40 kommentarer:

  1. Sort, blå eller lilla ville nok være mine foretrukne valg :-)


    Kh

    SvarSlet
  2. Sikke nogle skønne stjerner! De måtte gerne finde vej til mit smukkesering.hvis jeg vandt, ville jeg elske dem i glaseret sort, glaseret mint, mat petrol, mat grå, mat gul

    SvarSlet
  3. Godt nytår..Elsker stjerner..Hvis jeg vinder,så gerne stjerner i sort og sandfarvet..Er ikke ligeså farverig i min påklædning som jeg er i min boligindretning..

    SvarSlet
  4. Lækker giveaway. Hvis jeg vinder skal mine stjerner være, mat lysgule, mat grønne, mat lilla, mat lavendel og mat hvid.
    MVH Rikke

    SvarSlet
  5. Hvis jeg skulle være den heldige vinder skulle de være glaseret lysegrå ;)
    Julie ( j.rindom@gmail.com)

    SvarSlet
  6. Hvis jeg bliver den heldige vil jeg vælge grå stjerner - så går de til alt
    Godt nytår

    SvarSlet
  7. de sorte eller lyserøde ville være fine :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  8. Åh jeg er total vild med de stjerneøreringe. Jeg kunne godt bruge nogle i petrol, gul og den skrigende grønne...

    SvarSlet
  9. vildt søde stjerner, de glaserede sorte er favoriten.

    SvarSlet
  10. det skulle nok være disse http://www.nadiahollins.dk/product/creol-lysgrn :)

    SvarSlet
  11. Hvor er de søde :)
    Hvis jeg er heldig ønsker jeg mig glaserede stjerner i farverne, grå, sort, koral, petroleum og gul.
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  12. jeg kunne godt tænke mig at vinde et par øreringe med mat rød stjerne!

    Kirsti_mt@hotmail.dk
    Kig forbi min giveaway og del gerne din egen giveaway i facebook gruppen
    danske giveaways her



    SvarSlet
  13. Lyserøde, det er min farve :)

    SvarSlet
  14. Jeg er mest til sort, grå og andre dæmpede farver. Men når det er stjerner, må der også et par blanke gule til!

    SvarSlet
  15. Petrol mat, tænker jeg

    godt nytår

    SvarSlet
  16. Mat gul, mat lilla, mat turkis, mat rød, mat grøn. Alle i den store størrelse!
    De er virkelig søde!!

    SvarSlet
  17. Hvor er de fine. Mat sort :)

    Sara R
    sara8071@gmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg er til de grå !

    RIKKE / www.bareschoen.blogspot.com

    SvarSlet
  19. Uhhh jeg er helt sikkert med og kan rigtig godt lide sort og hvid.
    Tjek også min blog for fine ting og sager:-)

    Mvh Helena ps godt Nytår

    SvarSlet
  20. Jeg ønsker mig et par ringe i sølv med matte røde stjerner, de er så fine:-)
    Godt nytår
    Hilsen Karen
    Kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  21. Jeg er med på et sæt i lilla - hvor er de bare fine.

    SvarSlet
  22. Jeg kunne godt bruge lilla, lyserød og sort

    SvarSlet
  23. Svært at vælge - men mon ikke grå kunne være fine til det meste :o)

    SvarSlet
  24. Godt nytår, jeg er vild med stjerner og i sær, blå, sort eller hvid :)

    Trine - kvalitid.blogspot.dk

    SvarSlet
  25. Godt nytår, jeg ville være glad for at vinde stjerner i mat gul, mat petrol og mat grå.
    Helle
    hwulff@lite.dk

    SvarSlet
  26. Uh, jeg ville vælge: mat petrolium, mat gul, mat sand,, mat lavendel og glaseret rosa.. Krydser mine 10 tykke fingre! :)

    SvarSlet
  27. De er godt nok søde.. hvis jeg er den heldige vil jeg vælge et sæt ringe med de sorte stjerner

    SvarSlet
  28. Hold da op, manner! Jeg har aldrig set noget lignende før... Men jeg elsker idéen, er du da hel gal!

    Jeg ville elske sådan et par i beige eller koral ;)

    Mette_A_Laursen@yahoo.dk

    SvarSlet
  29. WOW hvor er de bare fine! Jamen jeg kan jo næsten ikke vælge mellem de skønne farver, men turkis, og petrol må nok være favoritterne :)

    SvarSlet
  30. Stjerner i sort - grå - blå - lilla
    super skønne øreringe, hvem kunne dog ikke bruge dem!?
    GODT NYTÅR Malene :-)
    KH Hanne Lund

    SvarSlet
  31. de skal da være sorte eller blå :)

    Rigtig godt nytår til dig og familien.

    sandie (sandielarsen@stofanet.dk)

    SvarSlet
  32. Ihhh hvor er de fine <3 Jeg elsker de blå <3 Følger dig naturligvis <3
    Godt nytår.

    Kh

    Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  33. Så fine! Krydser fingre for de matte grå :)

    SvarSlet
  34. Hold op hvor er de fine! De vil se så godt ud på mig i beige eller koral :)
    Godt nytår

    Ceciliedgormsen@gmail.com

    SvarSlet
  35. Josephine synes de skal være pink eller lyserøde... ;-)

    SvarSlet
  36. Kan man mon nå det? Jeg kunne godt tænke mig et par sorte ringe med hvide stjerner.

    SvarSlet
  37. Kom nu Malene:) nu er det jo blevet 2. Januar:)

    SvarSlet
  38. Uh de er lækre, karrygul i guldbelagt ville være toppen!

    SvarSlet